Catena à maglia media DIN764 galvanizzata saldata
E catene à maglie medie DIN 764 sò fabbricate secondu i standard internaziunali è aduprate in una varietà di industrie, eccellenti per l'usu agriculu è l'ormeghju di catene d'acciaio. E catene d'acciaio à maglie tonde DIN764 ponu esse di gradu 2, gradu 3 è gradu 5. Ancu s'elle ùn sò micca cuncepite è fabbricate per scopi di sollevamentu, devenu esse calibrate è testate. E catene DIN 764 sò sempre dotate di duie tolleranze diverse: Classe A, aduprata cù rote di catena; Classe B, aduprata cù rulli. A finitura di e catene DIN764 pò esse dipinta di neru, zincata, galvanizzata à caldu, ecc.
Vantaghju: Campione dispunibule (Per verificà a qualità), Design persunalizatu (stampaggio di logò), Imballaggi diversi (saccu di juta, rota di plastica, tamburu di ferru, cassa di legnu), Tempi di consegna brevi, Metudu di pagamentu multiplu (T / T, LC, Paypal, Alipay).
Numeru di mudellu: DIN764
-
Precauzioni:
E catene ùn devenu micca esse aduprate in imbracature di catena.
Ùn aduprate mai una sovraccarica.
1: FORMATURA: Verifica di a forma di u ligame è di a tacca in V necessaria durante a prucedura cumpleta. Verifica di e dimensioni necessaria.
2: SALDATURA: A saldatura hè stata prodotta aduprendu i prucessi di resistenza à testa di testa è posizionata in u centru di una gamba di a maglia. Era finita liscia tuttu intornu. E maglie è e saldature ùn devenu micca mustrà fissure, tacche o difetti simili chì sò dannosi per a catena dopu a saldatura. U diametru di u materiale à a saldatura ùn deve mai superà i requisiti dimensionali è micca menu di u diametru di u materiale di a maglia. Per e catene saldate lisce, l'alette causate da a saldatura saranu eliminate è a saldatura serà finita liscia tuttu intornu. U posizionamentu di a saldatura à u centru di u canna dritta è e tolleranze imposte à e sporgenze à a saldatura furnisceranu i spazii richiesti.
3: CALIBRAZIONE: Verifica di e dimensioni necessaria per ogni calibrazione. U caricu di prova nantu à a calibrazione deve esse registratu per ogni lottu.
4: MARCATURA: Macchina di Calibrazione di Catena. Serie Tow dispunibule per a marcatura/stampaggio di catena da 5 mm à 16 mm di diametru. Avvio cù una sola chjave. Adotta u sistema di cuntrollu PCC cù funzione di arrestu automaticu in casu di guasti, cuncepimentu di stampo ragionevule. Aghjunghje a funzione di autopesu per a macchina per aumentà a stabilità operativa.
Sistema di marcatura pneumatica chì pò ancu marcà nantu à dui maglie à u listessu tempu.
5: TRATTAMENTU TERMICU: Tutta a catena hè stata trattata termicamente à frequenza intermedia, hè stata indurita da una temperatura superiore à u puntu AC3 è temperata prima di esse sottumessa à a forza di prova di fabricazione. E cundizioni di temperatura eranu almenu altrettantu efficaci cum'è una temperatura di 400 °C mantenuta per un periodu di 1 ora. Quandu sò state pruposte per a verificazione, e catene campione sò state testate dopu esse state riscaldate è mantenute per 1 ora à 400 °C è poi raffreddate à temperatura ambiente. (AS 2321: 2014 richiedeva chì a catena fussi temperata à una temperatura di almenu 200 °C per V200 è 380 °C per V400).















